18 barre om bara 8 dagar!

Jag är jätte exalterad till imorgon då Michel kommer hem från Norrköping. Nu har vi varit utan varandra i 6 hela dagar, snacka om att jag kommer göra en pussatack på honom När vi ses imorn! Världens mysigaste dagar ska vi ha! Sen den 11e (min 18års dag) så ska vi dra på birka och parta, ohjj vad jag ska använda mitt legg (baara för att lixom). Då ska jag tamefan sjunga kareoke (som jag annars inte vågar).. men det går säkert bra efter några öl. Höhö.. :P

(hoppas föresten att ni gillar min design! Jag har varit lite osäker att jag gjorde den för ljus..?) Anyhow.. så här ser jag ut just nu!

                                      
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0